Fatboy® kiest voor Online Marketing

21 augustus 2012 | 2112 Views

Fatboy®, synoniem voor moderne en vaak oversized ontwerpen, kiest voor de Online Marketing diciplines van ISM eCompany.

Online is een belangrijk kanaal voor zowel branding als sales voor Fatboy®. Het Online Marketing team van ISM eCompany verzorgt een Google AdWords campagne, conversie-optimalisatie en zoekmachine-optimalisatie. “Zo is Fatboy® niet alleen in staat al haar webshopgegevens op te slaan maar ook aankoopgeschiedenis en surfgedrag te gebruiken als triggers voor op maat gemaakte marketingcampagnes.”, vertelt Lehman e-commerce manager bij Fatboy®.

Over Fatboy®  
Voorheen produceerde Fatboy® enkel de beroemde zitzak, maar met de opkomst van de Fatboy family is het kenmerkende design ook van toepassing op lampen, parasols en hangmatten. De Fatboy Collectie is erg uitgebreid en heeft een lijn van producten voor elke inrichting, zowel binnen als buiten. In een periode van 10 jaar veroverde Fatboy® land na land met haar kwalitatief hoogwaardige en aansprekende producten. 

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?