ISM eCompany aanwezig op Webwinkel Vakdagen 2014

01 oktober 2013 | 2374 Views

ISM eCompany is woensdag 22 en donderdag 23 januari 2014 weer aanwezig op de 8e editie van de webwinkel vakdagen in de Jaarbeurs Utrecht. Zowel met een stand als met 9 inhoudelijke kennissessies die door de bezoekers erg gewaardeerd worden.

Op beide dagen van 10:00 – 17:00 uur staan wij voor u klaar bij stand W23 in de Jaarbeurs Utrecht. Verschillende professionals van ISM verzorgen dit jaar de volgende kennissessies:

 

Webwinkeliers met meer dan 1miljoen omzet; verhoog uw online conversie! 
Jurjen Jongejan, Manager Online Marketing ISM eCompany 

23 januari 12.15 - 12.45 uur Marketing theater

Realiseert   jouw webshop meer dan 1 miljoen omzet per jaar? En je wil weten hoe je de   conversie van bezoeker naar koper structureel kunt verhogen? Dan mag je deze   sessie zeker niet missen. Bij conversie-optimalisatie draait het om data. Aan   de hand van concrete praktijkvoorbeelden en cases geeft Jurjen Jongejan   inzicht hoe je aan relevante data kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en   hoe je tot optimalisatie kunt komen. U gaat naar huis met concrete tips en   inzichten waarmee u direct zelf aan de slag kunt. Deze presentatatie staat al   jarenlang in de top 10 van best gewaardeerde presentaties van de WebWinkel   Vakdagen.

Jurjen

 

10 tips om geld te verdienen met Google Analytics
Frank Damshuiser, Online Marketing Consultant ISM eCompany 

23 januari 14.45 - 15.15 uur Marketing theater

Bijna iedere webwinkel   gebruikt tegenwoordig Google Analytics voor het meten van de online marketing   activiteiten en bezoekersgedrag. Google Analytics maakt duidelijk welke   marketingeuro maximaal rendeert en waar voor jou kansen liggen om meer omzet   te genereren. Altijd al willen weten hoe je Google Analytics het beste kunt   gebruiken voor je webwinkel? Op basis van praktijkvoorbeelden krijg je in   deze sessie 10 tips om direct meer geld te verdienen door de juiste   inrichting & analyse van Google Analytics.

 Frank

 

Boost je omzet met e-mailmarketing 
Wouter Wensing, Online marketeer ISM eCompany 

22 januari   15.45 - 16.15 uur Marketing theater

Wilt u meer   conversie en omzet uit uw emailmarketing genereren? Dan mag u deze sessie   zeker niet missen! Webwinkeliers verzamelen via hun shop waardevolle   informatie, maar laten veel kansen onbenut. In deze sessie geeft Wouter u   concrete tips om meer omzet te halen uit emailmarketing. Wouter doet dit aan   de hand van inspirerende voorbeelden uit de praktijk.

Wouter

 

Kansen van B2B e-Commerce voor uw organisatie 
Michiel Schipperus, Managing Partner ISM eCompany 

22 januari 11.30 - 12.00 uur Ontwikkeling theater

Tijdens deze   sessie vertelt Michiel Schipperus meer over kansen en uitdagingen van B2B   e-Commerce. Hoe gaat u deze online uitdaging aan? Wat zijn de mogelijkheden,   waar liggen de kansen, waar loopt u tegen aan en hoe kan dit opgelost worden?   Michiel zal diverse onderwerpen behandelen zoals: trends in   (consumenten)gedrag, onderscheidend vermogen, wat B2B van B2C kan leren en de   mogelijkheid van de online omgeving als servicekanaal.

Michiel   

 

Meer   rendement met Google AdWords voor Smit Mode: concrete tips en resultaten 
Arjen de Mik, Online marketeer ISM eCompany 

22 januari 10.45 - 11.15 uur Marketing theater

Smit Mode is   een fashion retailer in zowel damesmode als herenmode met 19 filialen in   Zuid-Holland. Naast haar fysieke winkels heeft dit familiebedrijf sinds 2011   in de vorm SmitMode.nl ook een eigen webshop. In januari 2013 is Smit Mode   een performance based samenwerking aangegaan met ISM eCompany voor haar   Google AdWords programma. Arjen de Mik van ISM eCompany vertelt in deze   sessie over het eerste succesvolle samenwerkingsjaar waarin ten opzichte van   2012 de opbrengst uit Google AdWords meer dan verdrievoudigde en de kosten-per-transactie   (CPS) fors is afgenomen. Aan de hand van een inspirerende case krijg je in   deze sessie concrete tips voor data analyse en optimalisatietechnieken om   meer rendement te halen uit je Google AdWords search campagnes.

Arjen

 

Magento & online marketing: waarom online marketeers graag met Magento werken
Sander Lems, Online Marketing Consultant ISM eCompany 

23 januari 10.45 - 11.15 uur Ontwikkeling theater

Wilt u   maximaal rendement halen uit uw Magento webwinkel? Magento biedt een goed   fundament voor een succesvolle webwinkel. U heeft echter meer nodig dan het   fundament om uw productaanbod maximaal zichtbaar te laten zijn voor uw   potentiële klanten. Hoe u dit doet? Sander Lems geeft inzicht in de redenen   waarom hij graag met Magento werkt en geeft u concrete tips op gebieden zoals   SEO, AdWords en e-mailmarketing. U ontdekt tevens welke Magento extensies u   moet kennen om optimaal gebruik te maken van de online marketing   mogelijkheden van Magento.

 

Sander

 

Verhoog je conversie door real-time personalisatie met Magento
Ben van Steenbergen, eBusiness Consultant ISM eCompany

23 januari 14.15 - 14.45 uur Ontwikkeling theater

Een   belangrijke trend in e-Commerce land: real-time personalisatie. De webshop   past zich aan op basis van real-time gedrag van de bezoekers op de webshop.   Aan een bezoeker die veel interesse toont in productgroep Y, wordt specifieke   content over productgroep Y getoond. Een onontgonnen gebied waar veel over   geschreven wordt, maar waar je maar weinig echte demo’s en voorbeelden van   ziet. Ben van Steenbergen, Product Manager Magento & e-Commerce architect   bij ISM eCompany, presenteert de mogelijkheden van real-time personalisatie   met Magento Enterprise en laat concrete voorbeeldcases zien. U gaat naar huis   vol met inspiratie om uw bezoekers nog beter te verleiden tot aankoop in uw   webshop.

Ben  

 

e-Commerce ambities in Europa? 
Sam Manus, e-Commerce Business Development Manager 

22 januari   13.00 - 13.30 uur Omni-channel theater

Europa is het   op een na kleinste continent van de wereld, maar heeft de grootste markt ter   wereld voor business-to-consumer e-Commerce. Zat potentie dus voor e-Commerce   bedrijven die zich op dit moment slechts richten op consumenten in hun eigen   land. Er komt echter veel bij kijken wanneer een e-Commerce operatie   internationaal gaat. Wat zijn de interessantste markten binnen Europa? Hoe ga   je om met online marketing, logistiek, betalingen, belasting etc.? In deze   presentatie wordt op hoofdlijnen verteld waar je rekening mee dient te houden   bij de uitrol van je e-Commerce operatie over Europa.

Sam

 

OGSM: Online strategie op 1 A4
Gideon Schipaanboord, Strategy Director Guilty People  

22 januari 14.45- 15.15 Social Media theater

De digitale   wereld biedt weinig ruimte voor onzinnigheid. Het maken van duidelijke keuzes   is zowel belangrijk als noodzakelijk. Een online strategie wordt steeds   belangrijker voor het succes van organisaties. Weten wat online betekent en   welke rol het speelt, helpt je om succesvol te worden en te blijven. Onze   methodiek helpt om keuzes te maken door een heldere strategie te definiëren.   Wat moet je wel doen en wat moet je vooral niet doen? Hier is veel denkwerk   voor nodig, maar de dikke stapels documenten laten we overwegen. Met onze   methodiek zetten we een volledig plan op één A4.

Gideon

 

Over de WebWinkel Vakdagen 

De Webwinkel Vakdagen is een groot vakevenement op het gebied van e-commerce. Webwinkeliers kunnen op deze dagen terecht voor: marketing, logistiek & fulfilment, webwinkel oplossingen, social media & m-commerce, multichannel en betaaloplossingen. Klik hier voor meer informatie over de Webwinkel Vakdagen 2014

U kunt gratis registeren via ons unieke link. ISM eCompany hoopt u tijdens de Webwinkel Vakdagen te ontmoeten.

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?