ISM Event Cross Channel

12 april 2012 | 2289 Views

Op 31 mei organiseert ISM eCompany een kennisevent over het onderwerp; Cross Channel. Tijdens dit event gaan wij in op actuele vraagstukken en ontwikkelingen uit de retail branche op het gebied van e-commerce en cross channel. Het event vindt plaats bij ISM eCompany in de Van Nelle Ontwerpfabriek. 

De klant bepaalt tegenwoordig welk kanaal wordt ingezet voor welke behoefte. Deze laat zich in de winkel informeren door een expert, zoekt uitgebreid naar informatie op internet, zoekt bevestiging in het eigen sociale netwerk en beslist daarna over de online aankoop. Al deze stappen beïnvloeden het klantgedrag. Dit creëert uitdagingen en de crosschannel strategie zal hierop moeten aansluiten. Michiel Schipperus, Managing Partner bij ISM eCompany, zal hierover vertellen.
 
Ook AfterPay verzorgt een sessie over de trends en toekomst van online achteraf betalen. Waarom waarderen consumenten deze betaalmethode? En hoe kunnen retailers op adequate wijze achteraf betalen organiseren? AfterPay vertelt over de eerste ervaringen van AfterPay als mobiele en cross channel betaalmethode. Hierna licht Kijkshop toe wat de gevolgen zijn van het toepassen van AfterPay. Hij vertelt waarom en hoe de keuze is gemaakt voor de achteraf betaalmethode.
 
Daarnaast verzorgt Jurjen Jongejan; eindverantwoordelijk voor de online marketing consultancy binnen ISM eCompany, een inhoudelijke sessie over Online Marketing en Cross Channel. Bent u een retailer met een webwinkel en 1 of meerdere fysieke winkels ? Dan mag u deze sessie zeker niet missen! Tijdens deze sessie krijgt u inzicht hoe u uw omzet kunt verhogen door de online marketing activiteiten voor uw cross-channel strategie te optimaliseren. Op basis van concrete praktijkvoorbeelden geeft Jurjen Jongejan per online marketing onderdeel een overzicht van de mogelijkheden en praktische cross-channel tips!
 
Roman Markovski; eigenaar van Shop2Mobi, verzorgt een inspirerende sessie waarin hij ingaat op de trends en de toekomst van cross channel. Hij laat hierbij inspirerende voorbeelden zien die betrekking hebben op het adagion "The World is your Store". Meer informatie over het Cross Channel Event vindt u op de event pagina.
 
Wilt u graag meer weten over het event of zich meteen willen inschrijven, dan kunt u een mail sturen naar Liesbeth Hoogerwerf, organisator van het kennisevent binnen ISM eCompany. 
X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?