ISM genomineerd Copernica Partner of the Year

30 juli 2013 | 2375 Views

Samen met 50andere Copernica partners is ISM eCompany genomineerd voor de Copernica Partner of the Year Award. Deze wordt uitgereikt tijdens het Copernica Summit op dinsdag 17 september.

Het Copernica DM Summit is een interactieve middag geweid aan de laatste trends, tips en cases op het gebied van direct marketing. Voor het tweede jaar wordt tijdens het Copernica Summit de Partner of the Year award uitgereikt. Aan de hand van verschillende factoren wordt door een onafhankelijke jury de beste Copernica partner van 2013 uitgekozen. Hierbij wordt onder andere gekeken naar de beste reviews die een partner van haar gebruikers heeft gekregen en naar de inzet van Copernica partners gedurende het afgelopen jaar.

De officiële prijsuitreiking vindt plaats op dinsdag 17september tijdens het Copernica Summit. Naast het verzorgen van een Sessie zal ISM zal tijdens een speedpitch de jury en het publiek vertellen warrom ISM de Copernica Partner of the Year Award verdient. Nadat iedere partner zijn speedpitch heeft gehouden, wordt bekend gemaakt wie zich een jaar lang Copernica Partner of the Year mag noemen.


Sessies door ISM eCompany tijdens Copernica Summit:

Sessie: Verleiden, verleiden en kopen! Praktische tips om uw omzet te verhogen 
Jurjen Jongejan, Manager Online Marketing ISM eCompany

Bent u ervan overtuigd dat uw webshop en nieuwsbrief de beste is, dat consumenten bij u moeten kopen en niet bij de concurrent? Hhoe overtuigt u de consument hiervan met ‘slechts’ wat beeld en tekst? Het antwoord op deze vraag ligt in de principes van ‘online persuasion’, dé grote trend op het gebied van e-Commerce. Deze principes zijn gebaseerd op vele psychologische onderzoeken om gebruikers online te overtuigen. Waarom deze verleidingstechnieken zo goed werken en hoe u ze kunt toepassen op uw eigen webwinkel en uw eigen emailmarketing legt online marketing specialist Jurjen Jongejan u haarfijn uit.

 

Sessie: 10 e-mailmarketingtips om de omzet van uw webwinkel te verhogen!
Frank Damshuiser sr. online marketing consultant ISM eCompany 

Wilt u meer conversie en omzet uit uw emailmarketing genereren? Dan mag u deze sessie zeker niet missen! Webwinkeliers verzamelen via hun shop waardevolle informatie, maar laten veel kansen onbenut. In deze sessie geeft Frank u concrete tips om meer omzet te halen uit emailmarketing. Frank doet dit aan de hand van inspirerende voorbeelden uit de praktijk.

 

Training: Webwinkeliers: automatisch geld verdienen met abandoned shopping cart mails 
Wouter Wensen, online marketeer ISM eCompany  

In deze gebruikerstraining wordt stap voor stap uitgelegd hoe u zelf uw database kunt inrichten om geautomatiseerd abandoned shop cart emails te versturen. Aan de hand van een demo met diverse praktijkvoorbeelden worden alle benodigde instellingen en mogelijkheden toegelicht, welke u direct zelf kunt inzetten om meer omzet uit uw webshop te halen. Let op: Voor het gebruik van abandoned shop cart mails is een koppeling tussen uw eigen e-Commerce software en Copernica vereist.

 

Kijk voor meer informatie en om je gratis in te schrijven voor het DM Summit.

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?