ISM ondersteunt SPAR in internationale ambities

29 september 2014 | 2694 Views

SparISM eCompany heeft voor SPAR een e-Commerce platform ontwikkeld dat SPAR graag internationaal wil uitrollen. 

ISM heeft een code review uitgevoerd en het SPAR platform in beheer genomen. SPAR wilde het platform optimaliseren voor haar ondernemers en ook een maaltijdenservice aanbieden. ISM eCompany heeft daarom het platform 'eet smakelijk' ontwikkeld. Iedere afzonderlijke SPAR winkel heeft zijn eigen webshop. De consument gaat naar Spar.nl, klikt op 'Bestel online' en tikt zijn/haar postcode in. De winkelier verzamelt de boodschappen en zet deze klaar als de klant kiest om deze op te halen, of laat deze thuisbezorgen. Deze techniek wil SPAR internationaal uitrollen. Hiervoor ziet SPAR vooral kansen in Centraal- en West-Europa. 

'Voor onze internationale partners is het echter van belang dat zij eerst beginnen met de basis van online boodschappen aanbieden. Verkoop eerst maar eens een brood online, daarna zien we wel weer verder', aldus Niels Dekkers, retail project manager bij SPAR Internationaal. 

Over SPAR Internationaal 
SPAR Internationaal opereert in meer dan 34 landen met wereldwijd ruim 12.000 winkels. SPAR Internationaal is verantwoordelijk voor de internationale uitbreiding van het merk SPAR en coördineert onder meer alle internationale activiteiten, zoals bescherming van de corporate identity, organisatie van nationale- en internationale pr-activiteiten en het verzorgen van commerciële activiteiten, zoals het importeren van producten voordelen. In Nederland zijn er ruim 260 SPAR-winkels, waarvan meer dan 70 inmiddels over een webshop beschikken. 

SPAR Internationaal is continue bezig met de ontwikkeling van het merk, het vergroten van de aanwezigheid van SPAR wereldwijd en zorgen dat partners kunnen groeien. Het aanbieden van e-Commerce hoort hier uiteraard bij. 

Kijk voor meer informatie op: www.twinklemagazine.nl 

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?