ISM'er genomineerd voor E-mail Man van het jaar!

05 juni 2014 | 2224 Views

Patrick van Wattum is door branchevereniging DDMA genomineerd voor E-mail Man van het jaar 2014. Van Wattum start per 1 juli bij ISM eCompany en wordt beloond voor het opzetten van een Customer Lifecycle voor reisorganisatie ITG Companies. ISM is trots!

Met de Customer Lifecycle wordt volgens het zogenaamde Experian Mosaic-model de juiste doelgroep op het juiste moment van bepaalde informatie voorzien. Door dit model te implementeren, ontstaat de mogelijkheid om effectieve en klantgerichte één-op-één communicatie te verwezenlijken. Door dit systeem wordt er specifieke informatie gestuurd op basis van de fase waarin de klant zit. Iemand die nog in de oriëntatiefase zit, krijgt bijvoorbeeld informatie over een specifiek werelddeel. Komt de reis al in zicht? Dan krijgt de klant enkele weken voor aanvang van de reis een aanbieding voor een huurauto bijvoorbeeld. Door deze vorm van e-mail marketing door te voeren, zag ITG Companies het aantal kliks en het aantal boekingen stijgen.

Patrick van Wattum
Patrick van Wattum versterkt per 1 juli het online marketing team van ISM eCompany en gaat aan de slag als e-mail marketeer. Jullie zullen de komende tijd meer van Patrick gaan horen en zien. De DDMA E-mail @ward wordt jaarlijks uitgereikt op de vooravond van de DDMA E-mail Summit. Tijdens de jurydag op maandag 2 juni zal worden beoordeeld wie E-mailman van het jaar 2014 wordt. De vakjury zal dan onder andere bekijken wie van hen het afgelopen jaar bijzondere prestaties heeft geleverd in zijn of haar vakgebied en wie zich heeft onderscheiden op het gebied van creativeit. Op 3 juni, de dag na de jurydag, worden ook de kanshebbers voor de beste e-mailcampagne bekend gemaakt. Op dinsdag 10 juni maakt de vakjury van de DDMA E-mail @ward bekend of Patrick de gelukkige winnaar is.

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?