Adobe koopt e-commerceplatform Magento

24 May 2018   

Adobe neemt e-commerceplatform Magento Commerce over voor 1.68 miljard dollar. Door de overname kunnen Magento en Adobe Experience Cloud straks als één oplossing worden aangeboden, zodat gebruikers online B2B- en B2C-shopervaringen flink kunnen verbeteren. In het najaar van 2018 zal de transactie compleet zijn.

Overname van Magento door Adobe

“As we looked at our current portfolio, we saw an opportunity to add a next generation commerce capabilites to Experience Cloud,” aldus Brad Rencher, Executive Vice President van Adobe tijdens een conference call over de overname.

“Door de overname van Magento door Adobe ontstaat er een geïntegreerde e-commerce-oplossing die de complete customer journey ondersteunt. Doordat advertising, marketing en analyticis in één oplossing wordt ondergebracht en wordt ondersteund door artificial intelligence, kunnen retailers en merkfabrikanten straks gepersonaliseerde omnichannel-belevingen aanbieden zonder het uitvoeren lastige integraties,” licht Remco Dekkers, CTO bij ISM eCompany toe.

Mark Levelle, CEO van Magento blijft voorlopig verantwoordelijk voor Magento.

Lees hier meer over e-commerceplatform Magento.

Adobe koopt e-commerceplatform Magento

Meer nieuws van ISM

  • State of Art kiest voor PIM-systeem Akeneo Enterprise

    State of Art kiest voor PIM-systeem Akeneo Enterprise

    Platform |

    Trots om te delen dat wij onze samenwerking met State of Art uitbreiden met het ...

    24 May 2018   

  • ISM-klant Polyestershoppen is genomineerd voor de Shopping Awards

    ISM-klant Polyestershoppen is genomineerd voor de Shopping Awards

    Platform |

    ISM-klant Polyestershoppen is genomineerd voor de publieksprijzen van de Shoppin...

    24 May 2018   

  • ISM eCompany wint de award voor Beste EMEA Partner

    ISM eCompany wint de award voor Beste EMEA Partner

    Platform

    ISM eCompany wint de dotties van dotdigital in de categorie Best EMEA partner! D...

    24 May 2018