Responsive webshop voor Noosa Amsterdam

31 oktober 2013 | 2334 Views

ISM eCompany ontwikkelt voor NOOSA-Amsterdam een responsive webshop op Magento Enterprise met een responsive design.

Het doel is een website te ontwikkelen die bruikbaar is voor de PC, tablet en mobiel voor het internationale mode- en accessoires merk NOOSA-Amsterdam. Een website die NOOSA de mogelijkheid biedt de gehele collectie direct aan de klanten te tonen in plaats via de on- en offline resellers. Een tweede doel is om de NOOSA- fans te inspireren en beïnvloeden door een rijke content op de webshop te presenteren. De webshop wordt gebouwd op het Magento Enterprise platform.

Het belangrijkste onderdeel op de website is de interactie door bezoekers de mogelijkheid te bieden om hun eigen NOOSA product te ontwerpen door de zogenoemde chunk drukknopjes naar het product te slepen en vanuit daar het complete product direct toevoegen aan het winkelmandje. De website wordt responsive waardoor de pagina van de webshop zich automatisch aanpast naar het apparaat waarop de webshop wordt bezocht. In de nabije toekomst zal de NOOSA webshop uitbreiden naar andere Europese landen. Er wordt een B2B platform gelanceerd en er komen introducties van nieuwe collecties.

Over NOOSA-Amsterdam  
NOOSA-Amsterdam is een uniek concept van twee zeer bevlogen reizigers, die werden geïnspireerd door de grote diversiteit aan culturen en symbolen die de wereld rijk is. Samen bedachten ze de bijzondere lijn zelf samen te stellen accessoires en chunks: NOOSA. De naam NOOSA komt van het gelijknamige plaatsje in Australië, waar de oprichtsters afzonderlijk van elkaar zijn geweest. Beiden zeer onder de indruk van de authentieke sfeer, bijzondere mensen en het prachtige national park, besloten zij dat NOOSA de perfecte naam is voor hun accessoire merk. Bekijk de website van NOOSA-Amsterdam.

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?