Round Table Cross Retailing

29 maart 2012 | 2262 Views

Afgelopen 27 maart organiseerden ISM eCompany en BearingPoint een Round Table Discussion met als onderwerp: How to be successful in cross-channel retailing. 

Het was een zeer geslaagde Round Table Discussion waar we rond de tafel zaten met retailers als: Tommy Hilfiger, Ahold, Lucardi, Score Retail, Adidas, Unlimited Sports Group en Douglas. We spraken over de toekomst van Cross Channel in de retail branche. In een volle zaal werden inspirerende presentaties en discussies gehouden over de toekomst van retailers.
 
Tijdens de Round Table vertelde Ruud Frambach, professor of Marketing bij de VU University of Amsterdam, over innovaties in business modellen in retail. Van BearingPoint vertelde Erik Campanini  over consumentengedrag in de digitale wereld en Jan Jacob Koomen over digitale strategieën die voor retail belangrijk zijn. ISM eCompany vertelde over Multi-Channel en E-Commerce. Daarnaast was er ruimte voor discussie en vragen.
 
Wat duidelijk werd tijdens de round table, is dat retailers zich bezig houden met multi channel. Zij vinden het belangrijk om te blijven innoveren en in te spelen op de wensen en behoeften van de klant. Zij zien de uitdaging om van online klanten, offline klanten te maken en andersom.
 
ISM Event Cross-Channel 
Ook interesse in Multi Channel? Op 31 Mei organiseren wij een ISM Event met het onderwerp; Cross Channel. Hoe deze dag ingedeeld wordt, kunt u binnenkort lezen op onze event pagina. Wilt u hierbij aanwezig zijn? Stuur dan een e-mail naar l.hoogerwerf@ism.nl
X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?