Een procesmatige en datagedreven aanpak om internationale inzichten te verzamelen.
We werken niet voor onze klanten. We werken samen met onze klanten. We zijn trots dat we onze bijdrage mogen leveren aan hun digtal commerce succes. Lees ook wat klanten over ons zeggen.
We werken niet voor onze klanten. We werken samen met onze klanten. We zijn trots dat we onze bijdrage mogen leveren aan hun digtal commerce succes. Lees ook wat klanten over ons zeggen.
Een snel en stabiel PIM-systeem voor ABF dat het mogelijk maakt op efficiënte wijze meer dan 120.000 producten te verrijken met specificaties en afbeeldingen.
Het Zeeuwse familiebedrijf Omoda, dat we kennen van de succesvolle schoenenwinkels en verschillende internationale webshops, zet een nieuwe stap: het is op 17 augustus gestart met de online verkoop va...
Voor KCR ontwikkelden we een flexibele, herkenbare identiteit. Als kers op de taart verzorgden we ook het ontwerp en de bouw van een nieuwe website die naadloos aansluit op de nieuwe huisstijl en tege...
Voor een ingrijpende A/B-test op de homepage moesten we draagvlak creëren binnen de organisatie. Dit hebben we gedaan door alle learnings uit eerdere A/B-testen te combineren met gebruikersgedrag en k...
Een gebruiksvriendelijk CMS die zich uitstekend leent voor integraties en waar geen licentiekosten aan verbonden zijn.
Een herziene online omgeving voor Primera met een losse B2B-webshop, om de klantreis van de zakelijke besteller te vergemakkelijken en optimaliseren.
Een webshop die het voor klanten mogelijk maakt om geïnspireerd te raken en geholpen te worden bij de keuze van hun product.
Om het merk online te transformeren, was er het nodige werk aan de winkel. Zo werd het nieuwe Elho platfom geboren: een merkplatform met een missie.
Van strategie naar design en development: eerst terug naar de basis om vervolgens een platform te bouwen op Umbraco 8 dat echt het verschil maakt.
Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakkelijk in MyYoufone, de digitale klantomgeving van Youfone. Daar brengt de telecomuitdager binnenkort verandering in met e...
De belangrijkste doelstelling voor Tommy Teleshopping aan de start van deze samenwerking was het herstellen van de omzet. Wil je meer weten over onze aanpak en het resultaat? Je leest het hier.
Hoe we meer verkeer realiseerden voor Fred de la Bretoniere door het wijzigen van productafbeeldingen in Google Shopping Images.
Een oplossing maximaal beredeneerd vanuit de klant. Wil je meer weten over onze aanpak en het resultaat? Je leest het hier.
Het maximale uit e-commerce activiteiten halen én emigreren naar Magento Enterprise met een fris redesign.
Het maximale uit e-commerce activiteiten halen én emigreren naar Magento Enterprise met een fris redesign.
“De samenwerking met ISM eCompany wordt gekenmerkt door een vlotte, proactieve communicatie en het oplossingsgerichte denken vanuit het team.”
Shirley Akkerman
Global Retail Director, XD Design“Er is focus op ROI en de doelstellingen. Het zorgt voor een waardevolle samenwerking met duidelijk succesvolle resultaten.”
Elles van Leeuwen
E-commerce Manager, Lucardi“De samenwerking met ISM eCompany wordt gekenmerkt door een vlotte, proactieve communicatie en het oplossingsgerichte denken vanuit het team.”
Shirley Akkerman
Global Retail Director, XD Design“Er is focus op ROI en de doelstellingen. Het zorgt voor een waardevolle samenwerking met duidelijk succesvolle resultaten.”
Elles van Leeuwen
E-commerce Manager, Lucardi