Traffic- en conversie-optimalisatie
Persoonlijke aandacht en hart voor het vak zijn belangrijke succesfactoren voor Jeroen Beekman Mode. De modeketen voor exclusieve damesmerken startte in 1968 met de opening van twee winkels op Texel en heeft inmiddels zes winkels. In 2002 namen Jeroen en Iris het familiebedrijf over waarna zij het uitgebouwd hebben van 2 naar 6 winkels en in omvang is het verviervoudigd. Beiden eigenaren hebben veel passie, stralen klantvriendelijkheid uit en zorgen voor een unieke winkelbeleving. Voor een optimale beleving online zijn wij hun partner.
Onze SEO-consultants hebben een technische SEO-scan en een trefwoordenonderzoek uitgevoerd. Daarnaast trainden we de medewerkers van Jeroen Beekman over SEO-content. Daarnaast voeren we periodiek linkbuildingwerkzaamheden.
Onze SEO-consultants hebben een technische SEO-scan en een trefwoordenonderzoek uitgevoerd. Daarnaast trainden we de medewerkers van Jeroen Beekman over SEO-content. Daarnaast voeren we periodiek linkbuildingwerkzaamheden.
Ik ben heel blij met ISM eCompany en hoop nog lang van hun online marketingdiensten gebruik te maken. ISM eCompany staat voor wat ze zeggen en zijn no-nonsense, wat goed bij ons past!
Via advertenties op relevantie zoekwoorden trekt Jeroen Beekman ook kwalitatief verkeer naar de webwinkel. Hiervoor is onder andere voor verschillende merken en productgroepen in het assortiment een Google Ads-campagne opgezet. Door efficiënte wijze van het inzetten van het budget verkrijgen we een maximale ROI.
Daarnaast analyseren, rapporteren en optimaliseren we doorlopend de online campagnes. Zo bereiken we een steeds beter resultaat.
Via advertenties op relevantie zoekwoorden trekt Jeroen Beekman ook kwalitatief verkeer naar de webwinkel. Hiervoor is onder andere voor verschillende merken en productgroepen in het assortiment een Google Ads-campagne opgezet. Door efficiënte wijze van het inzetten van het budget verkrijgen we een maximale ROI.
Daarnaast analyseren, rapporteren en optimaliseren we doorlopend de online campagnes. Zo bereiken we een steeds beter resultaat.
Binnen enkele weken na livegang van de nieuwe webshop ontvangt de webwinkel op ‘non-branded search’ veel kwalitatieve bezoekers. Het aantal orders via de organische zoekresultaten van zoekmachines groeit nog altijd substantieel en is hiermee een belangrijke omzetdriver voor de webwinkel. Op alle merken en productgroepen heeft Jeroen Beekman Mode een positie op de eerste pagina. De Google Ads-campagnes behalen een zeer positieve ROI.
SEO | SEA | Conversie-optimalisatie
Meer omzet door effectieve online marketing
Webshop bouw | SEO | Conversie-optimalisatie
76 procent digitale omzetgroei door webshopbouw en online marketing
Strategie | Webshop bouw | Online marketing
Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving