Jeroen Beekman

Cross channel online marketing voor Jeroen Beekman

Conversie-optimalisatie | Online marketing | SEA | SEO

Traffic- en conversie-optimalisatie

Jeroen-Beekman-jeroen

Jeroen Beekman
Ambities genoeg

Persoonlijke aandacht en hart voor het vak zijn belangrijke succesfactoren voor Jeroen Beekman Mode. De modeketen voor exclusieve damesmerken startte in 1968 met de opening van twee winkels op Texel en heeft inmiddels zes winkels. Eigenaren Jeroen en Iris hebben veel passie, stralen klantvriendelijkheid uit en zorgen voor een unieke winkelbeleving. Voor een optimale beleving online zijn wij hun partner.





Jeroen Beekman
Ambities genoeg

Persoonlijke aandacht en hart voor het vak zijn belangrijke succesfactoren voor Jeroen Beekman Mode. De modeketen voor exclusieve damesmerken startte in 1968 met de opening van twee winkels op Texel en heeft inmiddels zes winkels. Eigenaren Jeroen en Iris hebben veel passie, stralen klantvriendelijkheid uit en zorgen voor een unieke winkelbeleving. Voor een optimale beleving online zijn wij hun partner.





Topposities bereiken
Door passie en leergierigheid

Onze SEO-consultants hebben een technische SEO-scan en een trefwoordenonderzoek uitgevoerd. Daarnaast trainden we de medewerkers van Jeroen Beekman over SEO-content. Daarnaast voeren we periodiek linkbuildingwerkzaamheden.

Ervaringen-met-ons-2_DSF9955

Topposities bereiken
Door passie en leergierigheid

Onze SEO-consultants hebben een technische SEO-scan en een trefwoordenonderzoek uitgevoerd. Daarnaast trainden we de medewerkers van Jeroen Beekman over SEO-content. Daarnaast voeren we periodiek linkbuildingwerkzaamheden.

Ik ben heel blij met ISM eCompany en hoop nog lang van hun online marketingdiensten gebruik te maken. ISM eCompany staat voor wat ze zeggen en zijn no-nonsense, wat goed bij ons past!

jeroen-beekman
Jeroen Beekman Eigenaar, Jeroen Beekman Mode
Jeroen-Beekman-seo

Onze aanpak
Zo doen we dat

Via advertenties op relevantie zoekwoorden trekt Jeroen Beekman ook kwalitatief verkeer naar de webwinkel. Hiervoor is onder andere voor verschillende merken en productgroepen in het assortiment een Google Ads-campagne opgezet. Door efficiënte wijze van het inzetten van het budget verkrijgen we een maximale ROI.

Daarnaast analyseren, rapporteren en optimaliseren we doorlopend de online campagnes. Zo bereiken we een steeds beter resultaat.




Onze aanpak
Zo doen we dat

Via advertenties op relevantie zoekwoorden trekt Jeroen Beekman ook kwalitatief verkeer naar de webwinkel. Hiervoor is onder andere voor verschillende merken en productgroepen in het assortiment een Google Ads-campagne opgezet. Door efficiënte wijze van het inzetten van het budget verkrijgen we een maximale ROI.

Daarnaast analyseren, rapporteren en optimaliseren we doorlopend de online campagnes. Zo bereiken we een steeds beter resultaat.




Resultaat: top. En morgen nog beter

Binnen enkele weken na livegang van de nieuwe webshop ontvangt de webwinkel op ‘non-branded search’ veel kwalitatieve bezoekers. Het aantal orders via de organische zoekresultaten van zoekmachines groeit nog altijd substantieel en is hiermee een belangrijke omzetdriver voor de webwinkel. Op alle merken en productgroepen heeft Jeroen Beekman Mode een positie op de eerste pagina. De Google Ads-campagnes behalen een zeer positieve ROI.

Bekijk ons werk

  • condoom-anoniem-snippet

    Condoom Anoniem behaalt meer marktaandeel in een stabiele markt

    SEO | SEA | Conversie-optimalisatie

    Meer omzet door effectieve online marketing

    Lees meer
  • budgetplan-snippet

    Online marketing en webshop bouw voor Budgetplan

    Webshop bouw | SEO | Conversie-optimalisatie

    76 procent digitale omzetgroei door webshopbouw en online marketing

    Lees meer
  • State-of-art-snippet

    Strategie, webshop en online marketing voor State of Art

    Strategie | Webshop bouw | Online marketing

    Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving

    Lees meer