Online kanalen voor meer digitaal omzet
Het wereldwijd verkrijgbare sieradenmerk Zinzi werd bekend door onder anderebillboard-uitingen, televisie en de bekende gezichten van het merk. Offline wist Zinzi haar doelgroep te verleiden. Deze lijn trekken wij sinds 2012 online door.
Zinzi had dringend behoefte aan kwalitatief bezoekersverkeer en een hogere conversie van bezoeker naar koper in de webshop. Dit was dan ook onze uitdaging.
Zinzi had dringend behoefte aan kwalitatief bezoekersverkeer en een hogere conversie van bezoeker naar koper in de webshop. Dit was dan ook onze uitdaging.
"Vooraf had ik twijfels om met ISM eCompany samen te werken. Een groot bureau en ik ben gewend om snel te kunnen schakelen. Ik heb zeker geen spijt gehad van mijn keuze."
"ISM schakelt sneller dan verwacht door eigen experts aan mijn merk te koppelen. En ISM eCompany heeft op alle door mij gebruikte e-Commerce onderdelen enorme kennis van zaken. ISM eCompany heeft alle expertise in huis om ‘hand in hand’ mijn merk ook online te laten groeien.”
Voor het bereiken van de doelgroep op het internet, ontwikkelden we een display- en Google Ads-strategie op basis van data. Denk aan het opnieuw en op het juiste moment bereiken van webwinkelbezoekers die niet iets kochten, maar wel interesse toonden.
Daarnaast optimaliseren we continu de conversie in de webshop. Zo zorgden we dat de klantenservicesectie betere informatievoorziening had wat leidde tot onzekerheidsreductie voor bezoekers en zorgden we dat het productaanbod zichtbaar is op relevante vergelijkingssites.
Voor het bereiken van de doelgroep op het internet, ontwikkelden we een display- en Google Ads-strategie op basis van data. Denk aan het opnieuw en op het juiste moment bereiken van webwinkelbezoekers die niet iets kochten, maar wel interesse toonden.
Daarnaast optimaliseren we continu de conversie in de webshop. Zo zorgden we dat de klantenservicesectie betere informatievoorziening had wat leidde tot onzekerheidsreductie voor bezoekers en zorgden we dat het productaanbod zichtbaar is op relevante vergelijkingssites.
Doordat we blijven optimaliseren steeg enorm het bezoekersverkeer en de conversie van bezoeker naar koper. Daarnaast zorgen Google Ads en Beslist.nl voor veel impressies. In totaal leidde het tot een flinke omzetgroei.
SEO | SEA | Conversie-optimalisatie
52 procent meer omzet uit SEO en continue conversie-optimalisatie
SEO | SEA | Conversie-optimalisatie
Meer omzet door effectieve online marketing
SEO | SEA | Conversie-optimalisatie
Omzetverhoging door online marketing