Om het merk online te transformeren, was er het nodige werk aan de winkel. Zo werd het nieuwe Elho platfom geboren: een merkplatform met een missie.
Groen is hot. Of je een stadsappartement zonder balkon hebt of juist hectares aan tuin: natuur maakt je leven mooier. Daarom is het belangrijk dat we plaats maken voor groen. Gelukkig biedt Elho een gigantisch assortiment aan potten en accessoires. Voor binnen en voor buiten, voor mensen met groene vingers en voor mensen die niet weten wat groene vingers zijn. Dat betekent heel veel producten en een belangrijke missie om met het publiek te delen: ‘Give Room to Nature’.
Als je er eenmaal op gaat letten, kom je het kleurrijke Elho overal tegen. Maar om het merk online te transformeren, was er het nodige werk aan de winkel. Zo werd het nieuwe Elho platfom geboren: een merkplatform met een missie.
Als je er eenmaal op gaat letten, kom je het kleurrijke Elho overal tegen. Maar om het merk online te transformeren, was er het nodige werk aan de winkel. Zo werd het nieuwe Elho platfom geboren: een merkplatform met een missie.
De open houding heeft tot een moderne samenwerking geleid met een topresultaat.
Om ervoor te zorgen dat het platform duidelijk aansloot op zowel het Elho team als de wensen van de consumenten, organiseerden we workshops en deden we diverse gebruiksersonderzoeken. Zo is het huidige Elho platform samen met de mensen van Elho tot stand gekomen. Om ervoor te zorgen dat de product- en inspiratiecontent altijd up-to-date is en voor een optimale contentorganisatie, maakten we een koppeling met het inRiver PIM-systeem. Dit systeem verbindt de productdata zowel aan het platform als aan de verschillende online verkoopkanalen zoals Hornbach, fonQ en Amazon. Hierdoor is alle content overal up-to-date en wordt het compleet getoond. Hierdoor konden we ook een koppeling bouwen tussen social media (#myelho) en de producten om voor nog meer inspiratie en conversie te zorgen.
Om ervoor te zorgen dat het platform duidelijk aansloot op zowel het Elho team als de wensen van de consumenten, organiseerden we workshops en deden we diverse gebruiksersonderzoeken. Zo is het huidige Elho platform samen met de mensen van Elho tot stand gekomen. Om ervoor te zorgen dat de product- en inspiratiecontent altijd up-to-date is en voor een optimale contentorganisatie, maakten we een koppeling met het inRiver PIM-systeem. Dit systeem verbindt de productdata zowel aan het platform als aan de verschillende online verkoopkanalen zoals Hornbach, fonQ en Amazon. Hierdoor is alle content overal up-to-date en wordt het compleet getoond. Hierdoor konden we ook een koppeling bouwen tussen social media (#myelho) en de producten om voor nog meer inspiratie en conversie te zorgen.
Het contentplatform is in zeven talen beschikbaar voor zowel B2B als B2C.
websites in verschillende talen
producten
Platform | Magento | Online marketing
Een internationaal schaalbare webshop
SEO | SEA | Conversie-optimalisatie
Meer omzet door effectieve online marketing
Platform | Magento
In slechts drie klikken de lamp vinden die past bij de sfeer van de klant