Data Science

Data en olie kennen verschillende overeenkomsten. Net zoals bij olie, moet de juiste infrastructuur aangelegd worden voordat je data kan gebruiken en verwerken. En je moet natuurlijk wel weten wat je doet. Gelukkig kan ons data-team je van begin tot eind helpen met data. Van het ophalen en verwerken van de juiste data, tot het verkrijgen van inzichten en het vertalen van die inzichten naar strategische en operationele bedrijfsvoering. De inzet van data-analyse en Data Science is een concurrentievoordeel. Met het naar boven halen van de juiste inzichten verbeter je de organisatorische besluitvorming en redenering, wat positieve financiële voordelen biedt.

Data

Data Science

Data en olie kennen verschillende overeenkomsten. Net zoals bij olie, moet de juiste infrastructuur aangelegd worden voordat je data kan gebruiken en verwerken. En je moet natuurlijk wel weten wat je doet. Gelukkig kan ons data-team je van begin tot eind helpen met data. Van het ophalen en verwerken van de juiste data, tot het verkrijgen van inzichten en het vertalen van die inzichten naar strategische en operationele bedrijfsvoering. De inzet van data-analyse en Data Science is een concurrentievoordeel. Met het naar boven halen van de juiste inzichten verbeter je de organisatorische besluitvorming en redenering, wat positieve financiële voordelen biedt.

business documents on office table with smart phone and laptop computer and graph financial with social network diagram and three colleagues discussing data in the background

Onze aanpak

Wij helpen je om data een centrale plek te geven binnen je organisatie zodat je de organisatorische voordelen van data verkrijgt. Nu en in de toekomst. Dit doen we stap voor stap, data-vraagstuk voor data-vraagstuk. Per data-vraagstuk leveren we de juiste oplossing en methodiek. Dit doen we door eerst helemaal in te zoomen op je organisatie, je strategie en je vraagstuk. Alleen door goed te begrijpen wat je precies wil weten en waarom je dit wil weten kunnen we waarborgen dat je het juiste antwoord krijgt op je vraagstuk. Vervolgens kijken we welke methodiek het beste antwoord biedt op je vraagstuk. Soms is dit een standaard oplossingen en soms is er maatwerk nodig. Wanneer het juiste inzicht naar boven gehaald is, kijken we samen naar het volgende vraagstuk die we gaan beantwoorden om zo data een steeds centralere plek te geven binnen je organisatie.

Waarom kiezen voor ISM

  • Data analyses en inzichten in de juiste (e-commerce) context kunnen plaatsen. Door 25 jaar expertise in e-commerce weet je zeker dat de inzichten vertaald worden naar strategische en praktische bedrijfsvoeringen voor jouw B2C of B2B webshop.
  • Klantgerichtheid. Alleen door jouw organisatie, jouw strategie en jouw vraagstuk echt goed te begrijpen kunnen we de juiste data inzichten naar boven halen. Dit doen we samen met jou. Indien gewenst betrekken we je gedurende het gehele proces om dit te waarborgen.
Ervaringen met ons 3 PIM_DSF0058-sfeer-1
Ervaringen met ons 3 PIM_DSF0058-sfeer-1

Waarom kiezen voor ISM

  • Data analyses en inzichten in de juiste (e-commerce) context kunnen plaatsen. Door 25 jaar expertise in e-commerce weet je zeker dat de inzichten vertaald worden naar strategische en praktische bedrijfsvoeringen voor jouw B2C of B2B webshop.
  • Klantgerichtheid. Alleen door jouw organisatie, jouw strategie en jouw vraagstuk echt goed te begrijpen kunnen we de juiste data inzichten naar boven halen. Dit doen we samen met jou. Indien gewenst betrekken we je gedurende het gehele proces om dit te waarborgen.

Ervaringen met ons

Ervaringen met ons

  • Medion logo
  • Oosterberg
  • Melano
  • Lobbes
  • logo_assem
  • Shuz
  • Primera
  • strauss-coffee-logo
  • Intergamma
  • XD design
  • Medion logo
  • Oosterberg
  • Melano
  • Lobbes
  • logo_assem
  • Shuz
  • Primera
  • strauss-coffee-logo
  • Intergamma
  • XD design

Bekijk onze strategiecases

  • Duifhuizen-quotes-snippet

    Omnichannel-strategie voor Duifhuizen

    Strategie

    Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels

    Lees meer
  • strauss-quotes-snippet

    Strauss Coffee speelt continu in op veranderend klantgedrag

    Strategie | Webshop bouw

    Strategie, webshop bouw en Magento BI

    Lees meer
  • State-of-art-snippet

    Strategie, webshop en online marketing voor State of Art

    Strategie | Webshop bouw | Online marketing

    Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving

    Lees meer