Data en olie kennen verschillende overeenkomsten. Net zoals bij olie, moet de juiste infrastructuur aangelegd worden voordat je data kan gebruiken en verwerken. En je moet natuurlijk wel weten wat je doet. Gelukkig kan ons data-team je van begin tot eind helpen met data. Van het ophalen en verwerken van de juiste data, tot het verkrijgen van inzichten en het vertalen van die inzichten naar strategische en operationele bedrijfsvoering. De inzet van data-analyse en Data Science is een concurrentievoordeel. Met het naar boven halen van de juiste inzichten verbeter je de organisatorische besluitvorming en redenering, wat positieve financiële voordelen biedt.
Data en olie kennen verschillende overeenkomsten. Net zoals bij olie, moet de juiste infrastructuur aangelegd worden voordat je data kan gebruiken en verwerken. En je moet natuurlijk wel weten wat je doet. Gelukkig kan ons data-team je van begin tot eind helpen met data. Van het ophalen en verwerken van de juiste data, tot het verkrijgen van inzichten en het vertalen van die inzichten naar strategische en operationele bedrijfsvoering. De inzet van data-analyse en Data Science is een concurrentievoordeel. Met het naar boven halen van de juiste inzichten verbeter je de organisatorische besluitvorming en redenering, wat positieve financiële voordelen biedt.
Wij helpen je om data een centrale plek te geven binnen je organisatie zodat je de organisatorische voordelen van data verkrijgt. Nu en in de toekomst. Dit doen we stap voor stap, data-vraagstuk voor data-vraagstuk. Per data-vraagstuk leveren we de juiste oplossing en methodiek. Dit doen we door eerst helemaal in te zoomen op je organisatie, je strategie en je vraagstuk. Alleen door goed te begrijpen wat je precies wil weten en waarom je dit wil weten kunnen we waarborgen dat je het juiste antwoord krijgt op je vraagstuk. Vervolgens kijken we welke methodiek het beste antwoord biedt op je vraagstuk. Soms is dit een standaard oplossingen en soms is er maatwerk nodig. Wanneer het juiste inzicht naar boven gehaald is, kijken we samen naar het volgende vraagstuk die we gaan beantwoorden om zo data een steeds centralere plek te geven binnen je organisatie.
“ISM eCompany is een professionele e-commerce partner, van strategie tot uitvoering.”
Alon Raz
Vice President e-commerce, Strauss Coffee“ISM eCompany is voor ons een echte sparringpartner op het gebied van conversie-optimalisatie voor onze webshops.”
Kenny Vigneron
Online Manager, A.S. Adventure“ISM eCompany is een professionele e-commerce partner, van strategie tot uitvoering.”
Alon Raz
Vice President e-commerce, Strauss Coffee“ISM eCompany is voor ons een echte sparringpartner op het gebied van conversie-optimalisatie voor onze webshops.”
Kenny Vigneron
Online Manager, A.S. AdventureStrategie
Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels
Strategie | Webshop bouw
Strategie, webshop bouw en Magento BI
Strategie | Webshop bouw | Online marketing
Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Carmen Wielaard
3 February 2022
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Jurjen Jongejan
3 January 2022