Klantreisoptimalisatie

De ideale klantreis verandert continu. Onze ervaren strategen brengen daarom in kaart hoe je de ideale klantreis realiseert. Zowel on- als offline en voor nu en in de toekomst.

Aanpak-dienstenpagina-OMS_DSF9708

Klantreisoptimalisatie

De ideale klantreis verandert continu. Onze ervaren strategen brengen daarom in kaart hoe je de ideale klantreis realiseert. Zowel on- als offline en voor nu en in de toekomst.

Strategie-sfeer_DSF9870-sfeer

Groeiambities van formaat

Heb je groeiambities, maar weet je niet wat de juiste strategie is voor het realiseren van deze ambities? Wil je de klantervaring verbeteren op elk contactmoment voor winstgevende groei?

Voor klantreisoptimalisatie maken we een analyse van de klantreis via kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Daarnaast focussen we bij jouw strategische initatieven op jow meest waardevolle doelgroep.

Onze aanpak

Na een intakegesprek starten we met een assessment van jouw organisatie en een analyse van de huidige klantreis. De vondsten die hieruit volgen vertalen we naar een praktisch plan van aanpak.

Tegen het einde van dit traject ben je niet enkel in het bezit van vernieuwende inzichten rondom jouw klantreis - je hebt ook een praktisch executieplan in handen waar je direct mee aan de slag kan!

Ervaringen met ons 2_DSF9970-sfeer-1
Ervaringen met ons 2_DSF9970-sfeer-1

Onze aanpak

Na een intakegesprek starten we met een assessment van jouw organisatie en een analyse van de huidige klantreis. De vondsten die hieruit volgen vertalen we naar een praktisch plan van aanpak.

Tegen het einde van dit traject ben je niet enkel in het bezit van vernieuwende inzichten rondom jouw klantreis - je hebt ook een praktisch executieplan in handen waar je direct mee aan de slag kan!

Ervaringen met ons

Ervaringen met ons

  • Lobbes
  • logo_assem
  • Primera
  • strauss-coffee-logo
  • Intergamma
  • Melano
  • Central point
  • Medion logo
  • King Louie
  • logo-riverdale
  • Lobbes
  • logo_assem
  • Primera
  • strauss-coffee-logo
  • Intergamma
  • Melano
  • Central point
  • Medion logo
  • King Louie
  • logo-riverdale

Bekijk onze strategiecases

  • Strauss-snippet

    Strauss Coffee speelt continu in op veranderend klantgedrag

    Strategie | Webshop bouw

    Strategie, webshop bouw en Magento BI

    Lees meer
  • Duifhuizen-quotes-snippet

    Omnichannel-strategie voor Duifhuizen

    Strategie

    Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels

    Lees meer
  • State-of-art-snippet

    Strategie, webshop en online marketing voor State of Art

    Strategie | Webshop bouw | Online marketing

    Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving

    Lees meer