De ideale klantreis verandert continu. Onze ervaren strategen brengen daarom in kaart hoe je de ideale klantreis realiseert. Zowel on- als offline en voor nu en in de toekomst.
De ideale klantreis verandert continu. Onze ervaren strategen brengen daarom in kaart hoe je de ideale klantreis realiseert. Zowel on- als offline en voor nu en in de toekomst.
Heb je groeiambities, maar weet je niet wat de juiste strategie is voor het realiseren van deze ambities? Wil je de klantervaring verbeteren op elk contactmoment voor winstgevende groei?
Voor klantreisoptimalisatie maken we een analyse van de klantreis via kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Daarnaast focussen we bij jouw strategische initatieven op jow meest waardevolle doelgroep.
Na een intakegesprek starten we met een assessment van jouw organisatie en een analyse van de huidige klantreis. De vondsten die hieruit volgen vertalen we naar een praktisch plan van aanpak.
Tegen het einde van dit traject ben je niet enkel in het bezit van vernieuwende inzichten rondom jouw klantreis - je hebt ook een praktisch executieplan in handen waar je direct mee aan de slag kan!
Na een intakegesprek starten we met een assessment van jouw organisatie en een analyse van de huidige klantreis. De vondsten die hieruit volgen vertalen we naar een praktisch plan van aanpak.
Tegen het einde van dit traject ben je niet enkel in het bezit van vernieuwende inzichten rondom jouw klantreis - je hebt ook een praktisch executieplan in handen waar je direct mee aan de slag kan!
“ISM eCompany is een professionele e-commerce partner, van strategie tot uitvoering.”
Alon Raz
Vice President e-commerce, Strauss Coffee“ISM eCompany realiseerde een verrassende omnichannel-strategie waar wij daadwerkelijk mee aan de slag zijn gegaan.”
Martijn Mateman
Managing Director, State of Art“ISM eCompany is een professionele e-commerce partner, van strategie tot uitvoering.”
Alon Raz
Vice President e-commerce, Strauss Coffee“ISM eCompany realiseerde een verrassende omnichannel-strategie waar wij daadwerkelijk mee aan de slag zijn gegaan.”
Martijn Mateman
Managing Director, State of ArtStrategie | Webshop bouw
Strategie, webshop bouw en Magento BI
Strategie
Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels
Strategie | Webshop bouw | Online marketing
Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving
Carmen Wielaard
20 April 2021
Patty Bastiaansen
15 April 2021
Stefan van Opstal van Tweakwise
13 April 2021
Buckaroo
8 April 2021
Feiko Bierman
2 April 2021
Liselotte van der Caaij
1 April 2021