Merkstrategie

Leiden jouw geoptimaliseerde webwinkel en online marketingstrategie niet tot continue groei en hogere klantloyaliteit? Soms is er meer nodig: een sterk merk. Daar weten wij wel raad mee.

Strategie 075A4575

Merkstrategie

Leiden jouw geoptimaliseerde webwinkel en online marketingstrategie niet tot continue groei en hogere klantloyaliteit? Soms is er meer nodig: een sterk merk. Daar weten wij wel raad mee.

Aanpak dienstenpagina_DSF9569-sfeer-1

Datagedreven merkstrategie

Wie zijn jouw concurrenten en hoe profileren zij zich? Wat zijn de behoeften van je klanten en wat brengt de toekomst? Wat maakt jouw merk uniek? Wordt je merk door jouw medewerkers begrepen en uitgedragen? En hoe zien klanten jouw merk echt? Een ijzersterk datagedreven antwoord op dit soort vragen is essentieel voor een sterke merkstrategie. Dat is wat wij doen.

Onze aanpak

We ontwikkelden een model waarmee we in vijf stappen jouw merk versterken. De eerste stap is een analyse van je positionering. Hierin staan jouw merk-DNA, markttrends, klantbehoeften en onderscheidend vermogen centraal. Daarna bepalen we gezamenlijk een passende merkidentiteit die we vervolgens vasleggen. Voor zowel intern als extern gebruik.

Als laatste meten we de merkversterkende activiteiten. De hieruit verkregen inzichten gebruiken we voor het optimaliseren van jouw marketingactiviteiten en merkpositionering.

 

Aanpak dienstenpagina_DSF9213-sfeer-1
Aanpak dienstenpagina_DSF9213-sfeer-1

Onze aanpak

We ontwikkelden een model waarmee we in vijf stappen jouw merk versterken. De eerste stap is een analyse van je positionering. Hierin staan jouw merk-DNA, markttrends, klantbehoeften en onderscheidend vermogen centraal. Daarna bepalen we gezamenlijk een passende merkidentiteit die we vervolgens vasleggen. Voor zowel intern als extern gebruik.

Als laatste meten we de merkversterkende activiteiten. De hieruit verkregen inzichten gebruiken we voor het optimaliseren van jouw marketingactiviteiten en merkpositionering.

 

Ervaringen met ons

Ervaringen met ons

  • King Louie
  • Wijnvoordeel
  • Shuz
  • logo_assem
  • Koro PackVision
  • Jeroen Beekman
  • ONLINE SVG_Sanitairwinkel Original
  • Prosafco
  • Lobbes
  • Anna van Toor-1
  • King Louie
  • Wijnvoordeel
  • Shuz
  • logo_assem
  • Koro PackVision
  • Jeroen Beekman
  • ONLINE SVG_Sanitairwinkel Original
  • Prosafco
  • Lobbes
  • Anna van Toor-1

Bekijk onze strategiecases

  • Duifhuizen-quotes-snippet

    Omnichannel-strategie voor Duifhuizen

    Strategie

    Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels

    Lees meer
  • Van den Assem1.2 (4)

    Van strategie tot online marketingstrategie voor Van den Assem

    Strategie | Online marketingstrategie

    De klantreis als basis voor een duurzame groei

    Lees meer
  • Strauss-snippet

    Strauss Coffee speelt continu in op veranderend klantgedrag

    Strategie | Webshop bouw

    Strategie, webshop bouw en Magento BI

    Lees meer