Leiden jouw geoptimaliseerde webwinkel en online marketingstrategie niet tot continue groei en hogere klantloyaliteit? Soms is er meer nodig: een sterk merk. Daar weten wij wel raad mee.
Leiden jouw geoptimaliseerde webwinkel en online marketingstrategie niet tot continue groei en hogere klantloyaliteit? Soms is er meer nodig: een sterk merk. Daar weten wij wel raad mee.
Wie zijn jouw concurrenten en hoe profileren zij zich? Wat zijn de behoeften van je klanten en wat brengt de toekomst? Wat maakt jouw merk uniek? Wordt je merk door jouw medewerkers begrepen en uitgedragen? En hoe zien klanten jouw merk echt? Een ijzersterk datagedreven antwoord op dit soort vragen is essentieel voor een sterke merkstrategie. Dat is wat wij doen.
We ontwikkelden een model waarmee we in vijf stappen jouw merk versterken. De eerste stap is een analyse van je positionering. Hierin staan jouw merk-DNA, markttrends, klantbehoeften en onderscheidend vermogen centraal. Daarna bepalen we gezamenlijk een passende merkidentiteit die we vervolgens vasleggen. Voor zowel intern als extern gebruik.
Als laatste meten we de merkversterkende activiteiten. De hieruit verkregen inzichten gebruiken we voor het optimaliseren van jouw marketingactiviteiten en merkpositionering.
We ontwikkelden een model waarmee we in vijf stappen jouw merk versterken. De eerste stap is een analyse van je positionering. Hierin staan jouw merk-DNA, markttrends, klantbehoeften en onderscheidend vermogen centraal. Daarna bepalen we gezamenlijk een passende merkidentiteit die we vervolgens vasleggen. Voor zowel intern als extern gebruik.
Als laatste meten we de merkversterkende activiteiten. De hieruit verkregen inzichten gebruiken we voor het optimaliseren van jouw marketingactiviteiten en merkpositionering.
“ISM eCompany focust zich op de ROI en doelstellingen die ze ook steeds ruimschoots behalen.”
Fleur Geericnk
E-commerce Manager, Smit Mode“De samenwerking is erg prettig en er wordt continu meegedacht om zoveel mogelijk relevant bezoekverkeer en maximale omzet te realiseren voor Condoom-Anoniem.”
Richard Spooren
Eigenaar, Condoom-Anoniem“ISM eCompany focust zich op de ROI en doelstellingen die ze ook steeds ruimschoots behalen.”
Fleur Geericnk
E-commerce Manager, Smit Mode“De samenwerking is erg prettig en er wordt continu meegedacht om zoveel mogelijk relevant bezoekverkeer en maximale omzet te realiseren voor Condoom-Anoniem.”
Richard Spooren
Eigenaar, Condoom-AnoniemStrategie
Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels
Strategie | Online marketingstrategie
De klantreis als basis voor een duurzame groei
Strategie | Webshop bouw
Strategie, webshop bouw en Magento BI
Merel Roest
24 February 2021
Feiko Bierman
18 February 2021
Feiko Bierman
18 February 2021
Umut Terli
15 February 2021
Sander Lems
12 February 2021
Louise Langendoen
12 February 2021