Een online marketingmiddelenmix waarbij je elke euro maximaal terug verdient? We vertalen jouw bedrijfsstrategie naar een passende online marketingstrategie met bijbehorende roadmap.
Een online marketingmiddelenmix waarbij je elke euro maximaal terug verdient? We vertalen jouw bedrijfsstrategie naar een passende online marketingstrategie met bijbehorende roadmap.
Een sterke online marketingstrategie is de basis voor online succes. Maar hoe combineer je online marketingmiddelen zodat je groeidoelstellingen behaalt? Hoe besteed je effectief jouw mediabudget? En met welke KPI’s beoordeel je de prestaties van online marketingkanalen?
We ontwikkelen een concrete roadmap en zorgen voor continue optimalisatie zodat je jouw digital commercedoelstellingen haalt!
We beginnen bij de basis. Jouw langetermijnmissie, -visie en bedrijfsdoelstellingen zijn het uitgangspunt die we bespreken bij een persoonlijke intake. Vervolgens analyseren we je huidige data en bepalen we gezamenlijk de meest doeltreffende online marketingstrategie.
Na afloop ontvang je een concrete roadmap op basis van verschillende fase in de klantreis. Door continue monitoring sturen we bij waar nodig. Zo behaal je jouw groeidoelstelling!
We beginnen bij de basis. Jouw langetermijnmissie, -visie en bedrijfsdoelstellingen zijn het uitgangspunt die we bespreken bij een persoonlijke intake. Vervolgens analyseren we je huidige data en bepalen we gezamenlijk de meest doeltreffende online marketingstrategie.
Na afloop ontvang je een concrete roadmap op basis van verschillende fase in de klantreis. Door continue monitoring sturen we bij waar nodig. Zo behaal je jouw groeidoelstelling!
“ISM eCompany focust zich op de ROI en doelstellingen die ze ook steeds ruimschoots behalen.”
Fleur Geericnk
E-commerce Manager, Smit Mode“De samenwerking is erg prettig en er wordt continu meegedacht om zoveel mogelijk relevant bezoekverkeer en maximale omzet te realiseren voor Condoom-Anoniem.”
Richard Spooren
Eigenaar, Condoom-Anoniem“ISM eCompany focust zich op de ROI en doelstellingen die ze ook steeds ruimschoots behalen.”
Fleur Geericnk
E-commerce Manager, Smit Mode“De samenwerking is erg prettig en er wordt continu meegedacht om zoveel mogelijk relevant bezoekverkeer en maximale omzet te realiseren voor Condoom-Anoniem.”
Richard Spooren
Eigenaar, Condoom-AnoniemStrategie
Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels
Strategie | Online marketingstrategie
De klantreis als basis voor een duurzame groei
Strategie | Webshop bouw
Strategie, webshop bouw en Magento BI
Carmen Wielaard
20 April 2021
Patty Bastiaansen
15 April 2021
Stefan van Opstal van Tweakwise
13 April 2021
Buckaroo
8 April 2021
Feiko Bierman
2 April 2021
Liselotte van der Caaij
1 April 2021