Personalisatie

Verzamelt u data over uw webshopbezoekers en wilt u een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen u met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereikt u de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.

Aanpak-dienstenpagina-OMS_DSF9722

Personalisatie

Verzamelt u data over uw webshopbezoekers en wilt u een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen u met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereikt u de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.

Banner-ISM-eCompany

Gepersonaliseerde klantreis

Iedere organisatie beschikt over een grote hoeveelheid data, vaak verspreid over verschillende databronnen. Het samenbrengen en inzichtelijk maken van deze data helpt u om betere beslissingen te nemen, klantvriendelijker te worden, klanten te behouden en advertentiebudget efficiënter te besteden. Met één centraal klantbeeld bent u in staat om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren.

Onze aanpak

We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we uw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we uw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van uw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we uw klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor uw marketingcampagnes. Zo benadert u op het juiste moment met de juiste boodschap uw doelgroep.

Aanpak dienstenpagina OMS_DSF9767-sfeer
Aanpak dienstenpagina OMS_DSF9767-sfeer

Onze aanpak

We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we uw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we uw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van uw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we uw klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor uw marketingcampagnes. Zo benadert u op het juiste moment met de juiste boodschap uw doelgroep.

Ervaringen met ons

Ervaringen met ons

Bekijk onze strategiecases

  • duifhuizen-snippet

    Omnichannel-strategie voor Duifhuizen

    Strategie

    Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels

    Lees meer
  • Strauss-snippet

    Strauss Coffee speelt continu in op veranderend klantgedrag

    Strategie | Webshop bouw

    Strategie, webshop bouw en Magento BI

    Lees meer
  • State-of-art-snippet

    Strategie, webshop en online marketing voor State of Art

    Strategie | Webshop bouw | Online marketing

    Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving

    Lees meer