Voor het eerst heeft digitalisering bereikt wat de afgelopen decennia niet mogelijk was: gepersonaliseerde relatieaanbiedingen in plaats van productpersonalisatie voor de massa; een echte merk-tot-persoon relatie.
De opwindende belofte van online personalisatie is nauw verbonden met de vooruitgangen in technologie en data. Bij valantic lopen we voorop in deze vooruitgang. Met het doel om meer persoonlijke en ‘menselijke’ ervaringen te creëren op relevante momenten via kanalen en aankoopfasen, vinden we het klanttraject compleet opnieuw uit. Personalisatie zorgt voor relevantie. Dit creëert niet alleen meerwaarde voor klanten, maar ook voor de hele organisatie erachter.
Leer van de fouten van vele CMO’s en navigeer door de MarTech-jungle van 300+ CDP’s en tools. Ontdek hoe een CDP de klantreis versterkt, efficiëntie verhoogt en kosten bespaart. Dit stappenplan helpt je wél de juiste keuzes te maken.
Een uitstekende Customer Experience gaat niet uit van begrip en humor bij klanten. Een aanhef die fout gaat of elke andere vorm van misplaatste informatie kan een enorme misstap zijn in de betreffende context. Trefwoord: data governance. Fundamenteel goed gesorteerde gegevens helpen de eenvoudigste dingen goed te krijgen. En als dit goed gebeurt, ontwikkelen ze hun volledige potentieel.
Om de perfecte oplossing volgens de individuele vereisten te vinden, werken we als valantic "technology agnostic". Of het nu gaat om gepersonaliseerde productaanbevelingen of volledig gepersonaliseerde klanttrajecten - met deze technologieën dekken we alles af:
Boordevol inzichten en tips vanuit onze consultants.
Blog
CDP-implementatie: organisatie & vereisten
Blog
In 5 stappen naar een succesvol B2B personalisatie plan
Blog
De hyperpersonalisatie trend met slimmere en schaalbare customer journey: een stappenplan.