Verzamelt u data over uw webshopbezoekers en wilt u een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen u met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereikt u de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.
Verzamelt u data over uw webshopbezoekers en wilt u een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen u met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereikt u de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.
Iedere organisatie beschikt over een grote hoeveelheid data, vaak verspreid over verschillende databronnen. Het samenbrengen en inzichtelijk maken van deze data helpt u om betere beslissingen te nemen, klantvriendelijker te worden, klanten te behouden en advertentiebudget efficiënter te besteden. Met één centraal klantbeeld bent u in staat om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren.
We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we uw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we uw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van uw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we uw klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor uw marketingcampagnes. Zo benadert u op het juiste moment met de juiste boodschap uw doelgroep.
We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we uw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we uw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van uw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we uw klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor uw marketingcampagnes. Zo benadert u op het juiste moment met de juiste boodschap uw doelgroep.
“ISM eCompany is een professionele e-commerce partner, van strategie tot uitvoering."
Alon Raz
Vice President e-commerce, Strauss Coffee''ISM eCompany heeft ons laten zien wat het betekent om echt vanuit de klant te denken.''
Martijn Mateman
Managing Director, State of Art“ISM eCompany is een professionele e-commerce partner, van strategie tot uitvoering."
Alon Raz
Vice President e-commerce, Strauss Coffee''ISM eCompany heeft ons laten zien wat het betekent om echt vanuit de klant te denken.''
Martijn Mateman
Managing Director, State of ArtStrategie
Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels
Strategie | Webshop bouw
Strategie, webshop bouw en Magento BI
Strategie | Webshop bouw | Online marketing
Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving
Thuy Mai Tran
10 December 2019
Merel Roest
5 December 2019
Fenna Leemans
4 December 2019
Kees Beckeringh
28 November 2019
Kees Beckeringh
28 November 2019
Alain van den Donk
28 November 2019