Verzamel je data over jouw webshopbezoekers en wil je een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen je met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereik je de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.
Verzamel je data over jouw webshopbezoekers en wil je een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen je met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereik je de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.
Iedere organisatie beschikt over een grote hoeveelheid data, vaak verspreid over verschillende databronnen. Het samenbrengen en inzichtelijk maken van deze data helpt je om betere beslissingen te nemen, klantvriendelijker te worden, klanten te behouden en advertentiebudget efficiënter te besteden. Met één centraal klantbeeld ben je in staat om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren.
We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we jouw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we jouw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van jouw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we je klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor jouw marketingcampagnes. Zo benader je op het juiste moment, met de juiste boodschap jouw doelgroep.
We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we jouw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we jouw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van jouw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we je klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor jouw marketingcampagnes. Zo benader je op het juiste moment, met de juiste boodschap jouw doelgroep.
“De samenwerking met ISM eCompany wordt gekenmerkt door een vlotte, proactieve, communicatie en het oplossingsgerichte denken vanuit het team.”
Shirley Akkerman
Global Retail Director, XD Design“ISM eCompany heeft ons laten zien wat het betekent om echt vanuit de klant te denken.”
Martijn Mateman
Managing Director, State of Art“De samenwerking met ISM eCompany wordt gekenmerkt door een vlotte, proactieve, communicatie en het oplossingsgerichte denken vanuit het team.”
Shirley Akkerman
Global Retail Director, XD Design“ISM eCompany heeft ons laten zien wat het betekent om echt vanuit de klant te denken.”
Martijn Mateman
Managing Director, State of ArtStrategie
Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels
Strategie | Webshop bouw
Strategie, webshop bouw en Magento BI
Strategie | Webshop bouw | Online marketing
Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Carmen Wielaard
3 February 2022
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Jurjen Jongejan
3 January 2022