Personalisatie

Verzamel je data over jouw webshopbezoekers en wil je een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen je met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereik je de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.

Aanpak-dienstenpagina-OMS_DSF9722

Personalisatie

Verzamel je data over jouw webshopbezoekers en wil je een centraal klantbeeld creëren? Wij helpen je met het samenbrengen en inzichtelijk krijgen van deze data om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren. Zo bereik je de juiste doelgroep, op het juiste moment met de juiste boodschap.

Banner-ISM-eCompany

Gepersonaliseerde klantreis

Iedere organisatie beschikt over een grote hoeveelheid data, vaak verspreid over verschillende databronnen. Het samenbrengen en inzichtelijk maken van deze data helpt je om betere beslissingen te nemen, klantvriendelijker te worden, klanten te behouden en advertentiebudget efficiënter te besteden. Met één centraal klantbeeld ben je in staat om de volledige klantreis te personaliseren en optimaliseren.

Onze aanpak

We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we jouw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we jouw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van jouw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we je klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor jouw marketingcampagnes. Zo benader je op het juiste moment, met de juiste boodschap jouw doelgroep.

Aanpak dienstenpagina OMS_DSF9767-sfeer
Aanpak dienstenpagina OMS_DSF9767-sfeer

Onze aanpak

We beginnen met een fit-gapanalyse waarin we jouw huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna analyseren we jouw huidige databronnen en koppelen deze aan een Datamanagement Platform (DMP) zoals Datatrics, Mapp, Relay42 of Magento Business Intelligence. Door het samenbrengen en analyseren van jouw data creëren we een centraal klantbeeld. Vervolgens brengen we je klantbehoeftes in kaart en definiëren we klantsegmenten die direct toepasbaar zijn voor jouw marketingcampagnes. Zo benader je op het juiste moment, met de juiste boodschap jouw doelgroep.

Ervaringen met ons

Ervaringen met ons

  • Medion logo
  • Oosterberg
  • Melano
  • Lobbes
  • logo_assem
  • Shuz
  • Primera
  • strauss-coffee-logo
  • Intergamma
  • Tommy Teleshopping
  • Medion logo
  • Oosterberg
  • Melano
  • Lobbes
  • logo_assem
  • Shuz
  • Primera
  • strauss-coffee-logo
  • Intergamma
  • Tommy Teleshopping

Bekijk onze strategiecases

  • Duifhuizen-quotes-snippet

    Omnichannel-strategie voor Duifhuizen

    Strategie

    Omnichannel-strategie: integratie webshop en fysieke winkels

    Lees meer
  • Strauss-snippet

    Strauss Coffee speelt continu in op veranderend klantgedrag

    Strategie | Webshop bouw

    Strategie, webshop bouw en Magento BI

    Lees meer
  • State-of-art-snippet

    Strategie, webshop en online marketing voor State of Art

    Strategie | Webshop bouw | Online marketing

    Van concrete roadmap naar volledige omnichannel beleving

    Lees meer